Insectum - Epic Battles of Bugs
Immerse yourself in the epic battles of "Insectum" and unleash the power of your monstrous insects. Face off against your rivals on the battlefield by strategically using cards. Defend your nests and conquer your opponent's to achieve victory. Refine your strategy and train your army through 60 challenging levels. Confront the dangers of diverse battlefields, from carnivorous plants to ice storms and blazing volcanoes. Collect enough venom to unlock new attacks and gather elixir to evolve your insects. Don't forget, you can also challenge your friends in multiplayer mode and prove who the true master strategist is! Insectum awaits you. Are you ready for the challenge?