Knights of Braveland - Ultimate Edition
This edition includes the incredible action RPG "Knights of Braveland" and four exciting additions to it, offering a complete immersion in the Braveland universe. Main Game: Knights of Braveland Crush the most dangerous villains solo or in the company of up to 4 people! Each race is unique and is generated from a bunch of unique events and hurricane fights. Hack your way to victory solo or in a team of up to 4 knights. An endlessly replayed action RPG in the Braverlands universe. The Heroes Guild has fallen into disrepair. The villains have won and are keeping the whole kingdom at bay. Team up with your friends to restore the guild castle and defeat all the leaders. Each journey is created from hundreds of special events that will form a unique story. The elves will reveal secret paths to you, and a simple innkeeper may well turn out to be a werewolf. By winning battles, you will receive a variety of different equipment: swords, axes, spears, staffs, crossbows, bombs. So every time you create a knight with a special fighting style. Defeat the boss, get a reward, and spend it on improving your castle before a new hunt. Add-ons are included: "Fantastic Beasts DLC": This expansion complements the game with several new formidable bosses. In addition, now you can play as a powerful Wizard, a new hero who can defeat fantastic beasts with hunting equipment. "Fun And Memes DLC": This add-on offers you even more fun and crazy ways to play the game. Most of the new equipment will be available in the first locations, so you will encounter more fun combinations at the beginning of the passage. "Around The World DLC": This add-on offers you a whole bunch of game items from all over the world. Most of the new equipment will be available in the first locations, so you will encounter interesting combinations at the beginning of the passage. "Hero Pack": This add-on allows you to defeat the villains with their weapons. Defeat bosses to unlock their unique equipment. In addition, 2 new heroes will join your cause. Features: Endless replayability: No two adventures are the same in this dynamic world. Extensive customization: More than 100 pieces of equipment that can be found and used. Upgradable Castle: Upgrade your fortress by getting bonuses and strategic advantages. Multiplayer Co-op: Team up with friends for exciting cooperative battles. Diverse Heroes: Start your journey as different characters, each with their unique path. Embark on a journey filled with bravery, strategy, and camaraderie. "Knights of Braveland - Ultimate Edition" is the perfect combination of action, adventure and humor, providing hours of exciting gameplay.