Paper Dash - Invasion of Greed
Jump into Paper Dash - Invasion of Greed, a relaxing escape into a world where your paper plane soars through levels shaped by human desires. Fly, glide, dash, scare away ghosts, and enjoy a peaceful journey, facing the ghosts of greed in abstract and beautiful environments.