KlabaterStrategy
Fight for Freedom: a history-driven turn-based strategy set in World War 2. You will fight across Europe, Africa, and Burma. Will you choose to spend the time on proper reconnaissance before the attack, or rely on fast and aggressive tactics? Will you use nighttime or rain to your advantage, sneaking up on enemy positions, or just complain that the weather was unfavorable? Will you help the locals or leave them to their fate? Spirit of Liberty: over 500,000 Soviet soldiers attack Finland, a country with a population of 3,700,000, and the Finns drive them back, inflicting 5 times their own casualties. Continuation War: the Reds return with a total strength of 1,500,000 - almost half of the entire Finnish population - and the Finns stop them again. Finland’s survival in these two brutal wars against an enemy so vast was a true historical miracle. A miracle of heroism and valor. A miracle of the Finnish spirit of liberty.