Halo Wars 2: 40 Blitz Packs + 7 Free
Prepare for Halo Wars 2’s Blitz mode with 40 Blitz Packs and get 7 free bonus Packs! Build up your armies, unlock new Units and level up your existing cards with this starter pack for Halo Wars 2’s Blitz mode. Each pack contains a selection of cards that can range in rarity from Common to Legendary.