Halo Wars 2: 3 Blitz Packs
Prepare for Halo Wars 2’s Blitz mode with 3 Blitz Packs! Build up your armies, unlock new Units and level up your existing cards with this starter pack for Halo Wars 2’s Blitz mode. Each pack contains a selection of cards that can range in rarity from Common to Legendary.