Halo Wars 2: 100 Blitz Packs + 35 Free
Prepare for Halo Wars 2’s Blitz mode with 100 Blitz Packs and get 35 free bonus Packs! Build up your armies, unlock new Units and level up your existing cards with this starter pack for Halo Wars 2’s Blitz mode. Each pack contains a selection of cards that can range in rarity from Common to Legendary.