Dead Island 2 - Golden Weapons Pack (Windows)
Our slayers don’t do understated and neither will you with the Golden Weapons Pack. Slay in style with the beautifully decorated Abuela’s Ashes Mace and Sam B’s One Hit Wonder Pistol.