Cluedo - Halloween Records
Everyone is invited to the Halloween party at Tudor Mansion – see the sumptuous building kitted out in gothic finery this October for a limited time. Plus, for those of you who want to take the party to scary new heights, the Halloween Records pack allows you to permanently unlock new clues and haunting cosmetics. You’ll need to be quick, though, as this pack is only available to purchase during the Halloween season! Dig up new clues and investigate suspects as you figure out how much they’re really hiding from one another. Motives and blackmail lurk in the shadows, and they culminate in the frightful murder of Boden “Boddy” Black. Steel yourself and enter the Tudor Mansion for this limited-time event! INCLUDES: THE TUDOR MANSION GETS A MAKEOVER — Candlelit against a stormy sky, even the classic mansion is getting into the Halloween spirit! GHOULISH NEW COSMETICS — A new dice set, avatar, card back and clue sheet arrive in suitably spooky fashion… SKELETONS COME OUT OF THE CLOSET — Sink your fangs into new character lore, motives and more!