Yas Marina Circuit, Abu Dhabi (Rallycross Track)
New for 2019, this highly technical and challenging rallycross track sits in the first sector of the Hermann Tilke designed Yas Marina Circuit. The combination of viewing grandstands, wrapped around tight bends and an ultra-fast Joker section provides drivers with thrilling overtaking opportunities, which sets the scene in a gladiatorial, stadium-like atmosphere.