WO4U: Weapon `Traffic Signal`
A new weapon for Hades will be added. Enjoy the new battle experience! ■Content Weapon "Traffic Signal". ■How to use You can change weapons from camp by selecting "Weapons" - "Equip Weapons". This content is only applicable to the WARRIORS OROCHI 4 Ultimate, it cannot be used in WARRIORS OROCHI 4 base game.