WO4U: Bonus Costume for Ryu Hayabusa
A bonus costume for Ryu Hayabusa will be added. Enjoy the new battle experience! ■Content Bonus Costume for "Ryu Hayabusa" ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume". This content is only applicable to the WARRIORS OROCHI 4 Ultimate, it cannot be used in WARRIORS OROCHI 4 base game.