WARRIORS OROCHI 4: BGM Pack 2
A total of 5 pieces of BGM will be added. Enjoy listening to new BGM. ■Content BGM "CYCLONIZED TYPHOON -TRINITY MIX-" BGM "Cherry Blossoms -TRINITY MIX-" "Petals in the Wind -TRINITY MIX-" BGM "HALF LINE -TRINITY MIX-" BGM "INTERWINDS" ■How to use You can set BGM from camp by selecting "Gallery" - "Music", or by selecting a track from the pre-battle loading screen. Note that these products are included in the Season Pass.