Warhammer: Vermintide 2 - Agent of Malekith
The Agent of Malekith collection contains two premium cosmetics for Kerillian: the Mask of the Shadow-Slayer hat and Naggarond Backstabber skin. The cosmetics can be used on Kerillian’s Shade career. About the cosmetics: Mask of the Shadow-Slayer - Hat Garb worn by the Shades of the Ashen Hills, whose footfalls leave no sound, and whose blades slice through armour as cleanly as skin. Naggarond Backstabber - Skin Assassin's garb, worn by the particularly untrustworthy (distinctions matter in Naggaroth).