Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin - The Craven King and Gaunt Summoner Hero Pack
The Craven King and Gaunt Summoner Hero Pack introduces two new playable heroes to Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin for Conquest Mode and Multiplayer mode, bolstering the Nighthaunt and Disciples of Tzeentch factions. Kurdoss Valentian, The Craven King The cold fury of Kurdoss Valentian is matched only by his bitterness. Cursed to sit upon a throne but never rule, the Craven King vents his anger by mercilessly smiting those who earn Lady Olynder’s ire. The Craven King sits silent and motionless upon his drifting throne until he closes with the enemy, and then he wields the Sepulchral Sceptre to deadly effect. A slow moving, powerful melee hero, Kurdoss can influence outcomes on the battlefield with his disruptive abilities, silencing foes, and leading the charge with devastating melee attacks. Gaunt Summoner Strange daemon-sorcerers of Tzeentch, the Gaunt Summoners are custodians of the mysterious Silver Towers that link the Realm of Chaos to the mortal plane. A powerful spell casting ranged hero, the summoner can undertake its namesake, summoning forth daemons to bolster forces and quick changing the tides of battles in their favour. Embrace the twisted trickery of Tzeentch and ascend to new heights of Eldritch power with the Gaunt Summoner.