Valkyria Revolution Scenario: A Day in the Life of the Wolves
A tale that covers daily life at Vanargand HQ, as reported by the journalist Fritte Eriksen. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing Chapter 4 of the game's main story.