A wondrous mix of steep gradients, scenic hillsides and swooping turns come to life in Train Sim World: Main Spessart Bahn, a timeless freight-heavy and passenger-laden corridor through the heart of the German countryside. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost feel so real you could almost reach back in time and touch them. It’s your job to carry freight and passengers over Main Spessart Bahn. Manage your powerful locomotives over the steep grade and deliver your cargo on-time. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of German railways at their best. Take control of two modern icons of German motive power, the DB BR 185.2 electric locomotive and the DB BR 146.2 electric locomotive and experience push-pull operation in the DoppelStockwagen control car.