Experience the unique and exciting blend of classic main line running and thrilling high-speed commuting, aboard state-of-the-art motive power, in London and the Garden of England with Train Sim World 2: Southeastern High Speed. The Chatham Main Line dates back to the 1860s, and has since its inception provided a link between the Medway towns and London. However, the call for faster journey times was answered in 2009, when Southeastern commenced operating domestic high-speed services on the newly built High Speed 1 route. It’s your job to take charge of these vital services, in the striking BR Class 395 EMU adorning 10th anniversary branding, as well as the colourful #Trainbow variant, on services between London and Faversham, including power changeovers at Ebbsfleet. Alternatively, get a taste of classic commuting from the cab of the popular BR Class 375 EMU.