Sweden (Rally Location)
Take on the twisting snow banks of Värmland in Sweden Rally. A returning favourite from the original DiRT Rally, prepare to race down winding icy roads of Värmland, knowing that even the smallest mistake could end your stage. Sweden Rally will be accessible through My Team, Custom Championships and Time Trial.