Snow: Perpetual Battlefield
Get ready for a new episode in the Coliseum! Snow is back and ready to rumble. Win battles and get your hands on the crystal to unlock Snow as a party member!To access this content, enter the Historia Crux (available from Chapter 2 onwards) and select "Coliseum -??? AF-".