Shadow of the Tomb Raider - Forge of Destiny
Brave the lava-flooded Forge of the fallen gods, an all-new challenge tomb playable in solo or co-op, to uncover the secrets of Kuwaq Yaku. Along the way, Lara must uncover details of a friend’s ancient legacy, and overcome a danger thought to be lost in flames.