Seat Ibiza RX
Timo Scheider drove the All-Inkl Seat Ibiza RX in 2019, featuring an all new carbon fibre body and overhauled internals. Scheider impressed in ARX in the previous iteration of the Seat Ibiza RX, and is always one to watch out for.