PUBG - SURVIVOR PASS: RONDO PREMIUM PACK
Discover PUBG's thrilling 10th battleground, Rondo, now with an all-new Survivor Pass! Explore an enriched reward track filled with Rondo-exclusive items, plus grab extra Survivor's Chests in the Premium Pack. Don't miss out! Includes: - Survivor Pass: Rondo - 10 Levels - Survivor's Chest (x2) - Key (x2) * If both SURVIVOR PASS and SURVIVOR PASS PREMIUM PACK has been purchased, duplicated SURVIVOR PASS will be exchanged and provided in-game as G-Coin. * If your purchase causes you to exceed level 30, the excess levels will be returned as 1 Level items, which can be used for the next Pass.