Noel's Weapon: Catastrophe Blade
A new weapon for Noel. Nomads used these powerful swords to unleash a rapid flurry of blows. Increases ATB gauge recharge rate.Obtainable from Chocolina's Shop. Improved versions of this weapon will also be available.