No More Heroes 3 Purchase Bonus
・Bonus in-game item “CAT T-shirt” ・Bonus in-game item “DESTROY ALL XXXXXXS!! T-shirt” ・Bonus in-game item “IAFK T-shirt” ・Bonus in-game item “TENSION OF TIGER T-shirt” ・Bonus in-game item “INSERT COIN T-shirt” Change your t-shirt in the motel's Wardrobe.