N7 Warfare Gear
This pack contains the N7 Valkyrie Rifle, and the N7 Defender Armor. The Valkyrie is exceptionally well-crafted, accurate, and packs ample firepower, while the Defender Armor provides additional shields and ammo capacity for long-running battles. The N7 Warfare Gear also includes the M55 Argus Assault Rifle, a high powered and excellent close-range rifle. This download also includes the M55 Argus Assault Rifle.