MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Special Pack
A specially priced set of 8,000 Hero Crystals. Hero Crystals are in-game currency that can be used to draw Roll Tickets and exchange items in the Shop in My Hero ULTRA RUMBLE. *This product can be purchased only once per account and is non-refundable.