Insurgency: Sandstorm - Ghillie Gear Set
Disappear into the dark with the Ghillie Gear Set for the Security team. Contains three cosmetic gear pieces: - Ghillie Hat with Cap and Headset - Ghillie Suit Top and Combat Shirt - Ghillie Suit Bottom and Combat Pants These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu which can be accessed from the main menu. This DLC is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.