Hunter’s Helper Bundle
Show your appreciation for the wilder side of life on the Sea of Thieves, while bringing along a little piece of it in the form of your own supportive sidekick! The Hunter’s Helper Bundle contains the Pomegranate Pig pet, the Hunter’s Call Emote Bundle, the Castaway Bilge Rat Hat, Jacket, Belt, Trousers and Boots, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and 10,000 gold to use in the Outpost shops.