HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 4: Lust
Act 4: Lust HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. Can you resist all seven sins? This content pack includes access to the following content: - "The Scarlet Suit" - "The Serpent's Tongue" Dartgun - "The Serpent's Bite" Remote Explosive - "The Lust Assignation" (Escalation This content pack includes Act 4: Lust. All seven Acts can be purchased together in the Seven Deadly Sins Collection.