FFXIII-2 Pack: Fight In Style
This pack contains the Coliseum opponent, Omega, and two outfits: Summoner's Garb (Serah) and Battle Attire (Noel).To face Omega, enter the Historia Crux (from Ch. 2) and select "Coliseum -??? AF-".Select Outfits from the main menu to change clothing. New outfits not shown during certain scenes.This item can also be downloaded by redeeming the corresponding promotion code. The promotion code will no longer be valid once the item is purchased.