Fable "Sword of Strategia" Golden Weapon Pack
This additional content pack contains the "Sword of Strategia" Golden Sword Weapon. This item can be found at the in-game weapon shop in Oakvale. Please be aware that the Fable Anniversary Strategy Guide contains a code to receive this content and you may already own it.