Dragon Age: Origins - The Edge
Newly forged and sporting an edge sharp enough to cut through boot leather, this blade is the pinnacle of Fereldan crafting skill. Wait, there's more! It slices, it dices, and can make Orlesian potatoes. Yours for just one easy payment.