Dragon Age: Origins - Blood Dragon Armor
Commissioned by an infamous Nevarran dragon hunter, this armor was crafted in a time when dragons had almost been hunted to extinction. You'll receive one piece immediately. The other parts are available from Bodahn in the party camp.