Dragon Age: Origins - Amulet of the War Mage
This amulet was forged during the height of the ancient Tevinter Imperium's power, a time when entire armies would flee upon seeing a Tevinter magister stride into battle. While the name Cavellus remains engraved on its back, any memory of the magister who created it has been lost to the mists of time.