Deus Ex: Mankind Divided - Tactical Gear
Using distance to your advantage, eliminate your targets silently using the included custom skinned Tranquilizer Rifle, with the included Micro Assembler Augmentation working to decrease the cost of your weapon upgrades. Close the gap quickly, and get to your objective without stirring the hornets nest.