Desperados III: Money for the Vultures - Part 3: Once More With Feeling
In the third and final part of "Money for the Vultures", the journey concludes in a fan favorite location. Brave the walls of a mighty fortress with cunning and guile, carry out Hector's plan in all its crazy glory and find out if Rosie will keep her word, or if she still has an ace up her sleeve.