Costume Set "Halloween"
Give Eren, Mikasa, Levi and Armin new outfits. Add a little flavor to the battlefield by wearing a costume with a Halloween's motif. Note: Be careful to avoid making a redundant purchase. *You can continue to use the costumes if they were purchased for A.O.T. 2, Xbox One, but you must download the contents again. *Costume All Set which contains all 16 costumes including Mikasa Costume "Summer Festival" will be released for a special price in December.