CONVERGENCE: Golden Ekko Skin
Content Includes: Golden Ekko skin - Traverse the sprawling city of Zaun in style with a golden shine that is sure to turn heads. The Golden Ekko skin will be equipable once Elie opens her shop at the beginning of Chapter II.