Boom Boom Rocket Guitar Pack
Boom Boom Rocket’s Guitar Pack offers five new rock tracks that are perfect for the new guitar and dance mat peripheral support. Rock out to Cannon in D, Sugar High, Eine Kleine Rochtmusik, Sting of the Bumble Bee, and Explode to Joy!