All Elite Wrestling and Ring of Honor star Claudio Castagnoli joins the AEW: Fight Forever roster with his famous European Uppercut. The Giant Swing in the Ring DLC also features 30 re-skin options, as well as an alternate version of Claudio's entrance music. This content is part of Season Pass 3 which includes: 3 more talents added to the roster, new day and evening beach maps, 33 brand new moves, 42 new skin + attire options, and 11 new music tracks.