Beautiful Sakura: Surfing Club
After an amazing summer vacation full of surfing and wasting the days away at the beach, 17-year old Kaito is about to start his last year of high school at a school that he is still adjusting to. Still recovering from being kicked out of many other schools before arriving to this one, Kaito is hoping to make some new friends this year and prove to his mom that he can finish school and graduate. Going in with low expectations, Kaito couldn't believe when he hit it off with the new girl at school, Michiko. But just as the two were getting to know each other, Kaito discovered that his new crush has a twin sister, Yuuki, and he begins to question everything he's feeling. When Kaito finally comes to his senses, he realized that it may be too late. Who does Kaito end up choosing?