Ghost Teen Escape from Limbo
Make use of your newfound ghostly abilities to make your way back to the world of the living! What is a recklessly adventurous kid to do when he ends up stuck between life and death? In Ghost Teen Escape from Limbo, you’ll have to exploit your ghost form to solve a multitude of tricky platforming puzzles if there’s any hope of returning to your home amongst the living. Explore 50 single-screen puzzles in black-and-white 2D pixel art style Brainteasing stages start out simple but gradually increase in complexity and challenge. Keep trying puzzles as many times as it takes and find your way back to the living world!