Brotherhood United
Run and gun to rescue your friends, but don’t forget the beer! When a friend is captured, it’s up to the rest of the brotherhood to pick up their guns and take down the enemy army! In this pixelated action platformer, you’ll run, jump, shoot and dodge roll your way through the opposition to bring your buddy back. Customize your look with different options for hair, glasses, clothing, helmets and skin tone to look your best while blowing stuff up! Use all the guns and grenades at your disposal, and make sure that no partner gets left behind.