Vigor - Hellrider of Vengeance
Ignited by the flames of vengeance, a merciless phantom equipped with legendary gear lurks hidden in the swirling smoke. Become the legend and send the souls of your enemies to the afterlife. This pack includes: - Frømand (Hellrider) Uniform Set - 5x L86A1 LSW + 300x ammo (5.56x45 NATO) - 5x Taiga 21+ 120x ammo (Combat Shell) - 4x Armor Plate - 4x Smoke Grenade - 3x Double Resources Ticket - 3x Better Rewards Ticket - 3x Score Boost Ticket This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.