Truck Driver - Hidden Places & Damage System DLC
About ‘Hidden Places & Damage System’ DLC Get ready to hit the road and discover hidden places and new vehicles. Drive safe though, since a new damage system shows visual damage on your truck and other vehicles at the point of impact. With three hidden places, you can search for unknown roads and unlock new achievements/trophies. You can also spot five brand-new vehicles in traffic, including a tow truck and minibus. So drive responsibly and go exploring!