Cities: Skylines II - San Francisco Set
San Francisco Set Bring some sunny vibes to your city with this San Franciso themed set. A Muscle Car Garage building, 5 different Muscle car models and a police vehicle will spruce up your bustling beach city. Included in the set is also the iconic Golden Gate Bridge and of course - a San Francisco map. Exclusive when buying the Expansion Pass.