Cities: Skylines - Hotels & Retreats
Spruce up your City with the finest hôtellerie with “Hotels & Retreats”! With everything from conference hotels for your business travelers, to mountain hotels for nature lovers. Start with a small hotel chain and unlock more luxurious options as you make your way to a successful hotel business- with a significant tourism boost for your city. “Hotels & Retreats” includes: Hotel Buildings: hostels, cabins, hotels, luxurious resorts… you name it! Add a series of hotel buildings to your city, on a range from budget to luxury. Hotel Management: set your hotel for success and attract different tourist groups. Start with one-star hotels and unlock new options as they start generating revenue and increasing popularity. Tourism Buildings: new structures will support your hotels: parks, restaurants, playgrounds, and cafès. Location is key: Matching hotels with good locations will be paramount as you manage your hotels, as locations on the map will attract different groups of tourists. We added 5 new maps for your hotels (3 European-inspired maps, 1 tropical map, and 1 temperate map).