WWE 2K23 Season Pass for Xbox One
This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Expand your WWE Universe with the WWE 2K23 Season Pass, featuring 5 post-launch DLC character packs, as well as the MyRISE Mega-Boost which includes an additional 200 Attribute Points and Supercharger that unlocks all base game WWE legends and throwback arenas. Release timing for the DLC contents will be revealed at a future date. The Season Pass is included as part of the WWE 2K23 Deluxe and Icon Editions.