This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. "Revel in what you are" with the new DLC pack featuring the return of Bray Wyatt! The Revel with Wyatt Pack also includes the franchise debuts of the mysterious Uncle Howdy as a bonus Superstar, the Human Wrecking Machine Zeus, NXT's Joe Gacy, Blair Davenport, and WWE Superstar Valhalla. Each playable Superstar comes with their own MyFACTION card. The Revel with Wyatt Pack is already included with the WWE 2K23 Season Pass.